1) Jak mohu učinit poptávku?
Doporučujeme poptávku učinit e-mailovou zprávou na info@intersign.cz. Co by měla poptávka obsahovat naleznete v odstavci 2) níže. V urgentních případech je možné nás kontaktovat na telefonu 241 727 075.
2) Co všechno potřebujete vědět, aby jste mi mohli zaslat cenovou kalkulaci?
U každé poptávky se potřebné informace liší podle typu zakázky. Níže naleznete stručný přehled, které podklady je nutné dodat pro úspěšné provedení cenové nabídky.
Poptávka CEDULE A GRAVÍROVÁNÍ
> rozměr cedule nebo předmětu ke gravírování
> typy poptávaných materiálů (plast, kov, barevnost)
> zda přijdou cedule umístit do interiéru nebo exteriéru
> grafický návrh nebo alespoň popsat, co všechno na ceduli bude (text, loga, erby atd.)
Poptávka PÍSKOVÁNÍ
> typ předmětu (sklenička, lahev, džbánek atd.) - nejlépe zaslat fotografii předmětu
> rozměr předmětu (největší průměr, výška)
> tvar skleničky, lahve (válcovitý, soudkovitý, kónický)
> počet kusů
> grafický návrh nebo logo včetně rozměru loga, kvůli určení technologie výroby pískovacích šablon
> v zásadě loga do velikosti 35 až 40 mm na šířku jsou mnohem levnější, než nad šířku 40 mm (jiná technologie)
Poptávka LASERU
> typ předmětu (klíčenka, termoska, strojní součástka) - nejlépe zaslat fotografii předmětu
> počet kusů
> grafický návrh nebo logo včetně rozměru loga
Poptávka RAŽBY
> typ předmětu (diář, peněženka, papír) - nejlépe zaslat fotografii předmětu
> počet kusů
> grafický návrh nebo logo včetně rozměru loga
> zda požadujete výrobu raznice (vyrábíme pouze kvalitní mosazné raznice, hořčíkové nikoli)
Poptávka PLASTICKÉHO NÁPISU (kov, plast, polystyren)
> rozměr plastického loga včetně uvedení požadované tloušťky
> typy poptávaných materiálů (plast, kov, barevnost)
> doporučujeme využít kov do tl. 3 mm, lakované plexisklo do tl. 10 mm a polystyren do tl. 60 mm
> zda přijde nápis umístit do interiéru nebo exteriéru
> grafický návrh nebo logo
3) Jak mohu zakázku objednat?
Zakázku je možné objednat e-mailem, faxem, osobně na naší provozovně nebo zasláním tištěné bjednávky poštou. Telefonické objednávky je nutné vždy stvrdit jednou z předchozích možností. V objednávce musí být uvedeny všechny potřebné fakturační a dodací údaje, pokud se jedná o firmu, tak IČ a DIČ a předmět objednávky s co nejpodrobnějším popisem.
4) Jaký je standardní termín výroby zakázky?
Termín dodání hotové zakázky je cca 7 až 10 dní od objednávky v závislosti na aktuálním stavu zakázek v době objednávky. Výjimku tvoří smaltované cedule, kde je termín dodání z technologických důvodů 3 - 4 týdny od objednávky a složité orientační systémy. Před objednáním zakázky je případně možné dohodnout i rychlejší termín výroby.
5) V jakém formátu mohu zaslat grafický návrh nebo logo?
Grafický návrh nebo logo nám můžete zaslat ve vektorových (křivkových) formátech, mezi něž patří soubory s koncovkami CDR, AI, EPS a některé typy PDF. Rastrové (bitmapové) obrázky (BMP, JPG, GIG, TIFF atd.) je nutné téměř ve všech případech digitalizovat do vektorového formátu. Tato digitalizace je časově i finančně náročná a její cenu kalkulujeme na základě složitosti této grafiky.
6) Jak rozeznám vektorový (křivkový) formát loga od rastrového (bitmapového)?
Pokud grafice zrovna neholdujete, nejjednodušším ověřovacím způsobem pro laika je přiblížení (nazoomování) obrázku co nejvíce a v případě, že se nám zobrazí různě barevné kostičky, jedná se o rastrový formát a pokud při přibližování až do maxima je stále hrana grafiky ostrá bez jakýchkoli změn, pak se jedná o vektorovou grafiku.
7) Jak mohu upřesnit odstíny barev v logu?
Zhotovit barevné logo ve správném odstínu není vždy jednoduché. Barvu loga je nutné specifikovat podle určitých barevných vzorníků. Druhy vzorníků jsou desítky a nejsou mezi sebou kompatibilní. To znamená, že se barvy musejí manuálně porovnat a vyhledat ten nejbližší barevný odstín pro cílový vzorník. Asi nejpoužívanější vzorník barev je vzorník PANTONE, který je však vhodný spíše pro tiskoviny (vizitky, hlavičkové papíry, letáky atd). Pro výrobu cedulí, plastických nápisů a ostatních výrobků, které se lakují nebo zabarvují dvousložkovými barvami, je nutné uvádět barvy dle vzorníku RAL nebo DUPONT. Pokud nemáte označení barvy RAL ani DUPONT, můžeme je automatickým programem převést ze vzorníku PANTONE na RAL. Barevný odstín se však může někdy lišit až o 15 %. Pokud trváte na přesné barevnosti Vašeho loga, doporučujeme osobní návštěvu, kde si sami můžete vybrat barvu, která se Vám zdá nejbližší.
8) Jak se dozvím o dokončení zakázky?
Standardně zasíláme e-mailovou zprávu o dokončení zakázky. Jakmile takovou zprávu obdržíte, je připravena k vyzvednutí.
9) Mohu si vyzvednout zakázku, když mi ještě nebyla zaslána zpráva o dokončení?
Pokud Vám ještě nebyla zaslána automatická zpráva o dokončení zakázky, ale zakázka by měla být podle dohody hotova, doporučujeme Vám ověřit si stav zakázky telefonicky, než k nám pojedete nebo zašlete kurýra.
10) Mohu obdržet zakázku poštou?
Ano, zakázku je možné zaslat Obchodním balíkem České pošty. V tuto chvíli naše společnost nemá smluvní vztah s jinou doručovací společností. Bohužel není možné z bezpečnostních důvodů zasílat polystyrenové plastické nápisy. Ty je nutné vyzvednout u nás na provozovně. Ceník poštovného, které Vám bude účtováno naleznete na odkazu ZDE
11) Můžete nám zaslat zakázku kurýrní službou?
Kurýrní službu využíváme pouze v nezbytně nutných případech. Pro zakázku si však můžete zaslat vlastní kurýrní službu. Sami tak budete mít nejlepší kontrolu nad tím, kdy k Vám kurýr dorazí. Než k nám kurýra pošlete, doporučujeme Vám přesvědčit se o způsobu platby za vyzvedávanou zakázku. Pokud nebyla předem domluvena platba fakturou, bez uhrazení zakázky kurýrem zakázku bohužel vydat nemůžeme. Kurýr by měl být obeznámen s tím, jaká společnost si jej objednala, případně číslo zakázky uvedené na konci zprávy o dokončení zakázky. Pokud si nepřejete, abychom kurýrovi předávali jakékoli dokumenty (například pokud zakázku doručujete přímo svému klientovi), musí nám to kurýr sdělit.
12) Jak se k vám dostanu?
Vozem - malé parkoviště ve dvoře provozovny, případně je možné parkovat v přilehlé vedlejší ulici Na Močále
Autobusem 113 ze stanice metra Kačerov na zastávku Jalodvorská - jízdní řád ke stažení ZDE
Autobusem 198 ze stanice metra Smíchovské nádraží na zastávku Přírodní - jízdní řád ke stažení ZDE
Autobusem 197 ze stanice metra Smíchovské nádraží na zastávku Přírodní - jízdní řád ke stažení ZDE
Zastávka Jalodvorská je přímo naproti naší provozovně. Zastávka Přírodní je cca 5 minuty cesty přes sídliště.
Ze zastávky přírodní doporučujeme nejprve prostudovat mapu viz ZDE
13) Je možná platba kartou?
Bohužel v tuto chvíli je na naší provozovně možné platit pouze hotově při převzetí zakázky.
14) Je možné platit převodem se splatností?
Pokud jste již naším smluvním zákazníkem a máte předem dohodnutou platbu převodním příkazem, pak Vám vystavíme fakturu převodem a zašleme poštou, nebo fakturu přiložíme ke zboží. Pokud jste náš nový zákazník nebo není domluvena jiná forma úhrady, platbu je možné učinit zálohovou fakturou předem nebo platbou v hotovosti při převzetí zakázky. Zálovou fakturu pro platbu předem Vám na požádání rádi vystavíme.
15) Mohu přijít do vaší firmy bez předem domluvené schůzky?
Ano, můžete se zastavit v naší provozovně každý všední den mezi 8:30 a 17:00. Máme tu pro Vás vzorkovnu materiálů a mnoho zajímavých výrobků. Uritě se Vám bude věnovat jeden z našich odborníků.
16) Provádíte montáže?
Ano, je možné se dohodnout při objednávce na montáži na místě. Některé specifické montáže v exteriéru, především montáže za použití lepidel, vyžadují dobré klimatické podmínky. Teplotu vzuchu vyšší, než 5°C a neklesající teplotu pod bod mrazu v průběhu následujících 24 hodin po montátži. Je nutné s tímto faktorem počítat hlavně v zimních obdobích při venkovních montážích například plastických nápisů a lepených cedulí.
17) Jak mohu zakázku reklamovat?
Zakázku je možné reklamovat dle platných zákonů ČR. U reklamovaného zboží nejprve posuzujeme, zda k závadě nedošlo neodbornou nebo nešetrnou manipulací. Pokud je závada na naší straně, vynasnažíme se napravit závadu k Vaší spokojenosti v co nejkratším termínu, nejpozději však do 30 dní. Pokud jste s něčim nespokojeni, budeme rádi, pokud nám tuto skutečnost oznámíte na e-mailovou adresu jednatele společnosti jaroslav.sykora@intersign.cz, případně mu můžete zavolat na telefonní číslo 603 449 727. Pokud jste s našimi službami spokojeni, řekněte to, prosím, svým spolupracovníkům a známým.
18) Jakým způsobem mohu reklamovat chybně vystavenou fakturu?
Fakturu, ve které naleznete jakékoli nesrovnalosti, můžete zaslat zpět poštou s připomínkou k opravě, případně můžete kontaktovat paní Sýkorovou na telefonu 605 240 580, případně zaslat informace e-mailem na fakturace@intersign.cz.